WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 4 februari 2018

Gebreid zonnekindpopje

 

 

Ik vertelde al dat ik bezig was met een grotere gebreide pop van DollytimeNou, hier is ze dan! En als ik het eerlijk mag zeggen, ben ik helemaal weg van haar! Ze heeft een gebreid hoofdje met een ooglijn en een wangen- en kinlijn, zoals een echte zonnekindpop. Dat geeft haar een hele lieve uitstraling. Het jurkje heeft een geschulpt randje aan de onderkant en op haar schortje borduurde ik kleine bloemetjes. En ze heeft haar eigen mandje. Ik gebruikte voor deze keer garen van Stylecraft, 100% acryl, en vulde haar met schapenwol. Ze is 27 cm hoog en zoekt nu een lief poppenmoedertje ...

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig popje, je wordt er blij van als je er naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!! Echt zo'n pop die ik vroeger graag gehad zou hebben als kind. Ik ben geboren in augustus, was altijd vrolijk en mijn moeder noemde mij ook altijd zonnekind :-)
    Ik vind het echt knap gemaakt van jou hoor, kon ik maar zo mooi breien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara