WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 27 juni 2010

Zeeslinger


De inspiratie voor deze zeeslinger komt van de weblogs van Maris en Ingrid! Ik heb hem gewoon nagemaakt op mijn eigen manier en het zijn er meteen drie geworden. Ontzettend leuk om te maken, want je kunt er van alles aan rijgen en knopen. Eentje heb ik inmiddels al als cadeautjes weggegeven ...

8 opmerkingen:

  1. Leuk! en zo zie je maar weer dat je zelf heel veel kunt mbv voorbeelden...en dan lekker op jouw eigen manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik heb hem van het weekend ook gemaakt. ga hem straks op mijn blog zetten, Zo leuk iedereen maakt er zijn eigen draai aan, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Barbara, ja ik vind ze ook zo gezellig! Je ziet ze overal aanspoelen hi,hi,hi. Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze he? ik heb er ook al gemaakt zo leuk om te maken.
    Lieve groeten Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk en mooie kleurtjes! Een gezellige warme zomer week. Ik vind de waterachtergrond van je blog heel erg mooi!
    Groeten van Saskia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden ; ik kan er niet meer mee stoppen... Wil ze nu nog als bedankje voor de juffen gaan maken. Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist dat ik ooit bij jou een slinger had gezien. Ben zelf met een slinger bezig voor Madeleine, geen idee of je op FB zit/kan kijken maar daar staan foto's van de 3 vogeltjes die al af zijn, de 4e is in wording. Deze zomer/blauwe slinger zou op onze slaapkamer passen maar vind ik ook wel iets voor op de badkamer of de toilet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara