WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 27 november 2009

Mijn eerste transparant

Vandaag had ik ineens zo'n zin in iets anders, dat ik ben gaan zoeken naar knutselboeken in de bieb. Ik vind de transparanten die ze op de Vrije School maken altijd zo mooi, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd. En het resultaat vind ik heel geslaagd!



Zoiets kan ik met mijn kleuters ook heel goed maken in de kersttijd. In het onderwijs denken we altijd een paar weken vooruit ...

2 opmerkingen:

  1. Hallo Barbara. Het is inderdaad eens wat anders, maar ja een juf zoekt altijd weer iets nieuws om de kinderen te stimuleren en natuurlijk ook je zelf. Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt maken. Je transparant is erg mooi geworden. Ook leuk voor de kinderen om er een waxine lichtje achter te zetten.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, het trasparant is erg mooi geworden, wat een goed idee weer!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara